نی نی گلم

بریم ببینیم نی نیمون چیه؟

1392/5/10 17:36
نویسنده : مامان و بابا
426 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم. خیلی وقته نیومدم برات بنویسم. خیلی سرمون شلوغ بود. ولی همشو یادمه. همه رو یه جا برات مینویسم. قلب

من و بابایی خیلی دلمون میخواد زودتر بیای تو بغلمون. با اینکه هنوز کلی مونده تا بیای دیگه طاقتمون تموم شده. اما تو این رو بیخیال. به خودت خوب برس و تپل شو. راستی داریم وسایلامون رو جمع میکنیم بریم خونه خودمون. الان خوانه مامانی (مامان بابا) میشنیم. اما با اومدن تو دیگه جامون تنگ میشه. باید بریم خونه خودمون که جا برای شیطونی های تو باشه.

راستی مامان اکرم و آقاجون هم رفته بودن مکه. برای تو هم سوغاتی اوردن. لباس و وسایل دیگه. اما یه هلی کوپتر اوردن خیلی باهاله. دایی مهدی میگه چرا برا من از اینا نیاوردید؟!؟! قرار شده با هم باهاش بازی کنید.

دیگه جونم برات بگه که وقت سونو ما فردا بود یعنی 6 مرداد. زنگ زدم کلی دلیل و برهان آوردم که بندازه جلوتر. اخه این دکتر الماسیان که وقت نمیداد. با هزار زحمت برات وقت گرفیتم عزیزم. ولی من دوباره زنگ زدم یه روز انداختم جلوتر. یعنی 5 مرداد. یه روز هم تو رو زودتر ببینیم یه روزه. قربون اون شکل ماهت برم من.بوووووووووووووووس

من و باباجون خیلی نگرانتیم که چرا تکون نمیخوری. امروز صبح وقتی میخواست ساعت زنگ بزنه و مامانی بره سر کار یه تکون کوچولو خوردی. خیلی ذوق کردم. اخه چند روزه ماهت عوش شده و رفتیم تو شش ماه. مامان بزرگا میگن پسملا دیرتر تکون میخورن. خوشگل من تو سالم و سلامت باش. هر وقت میخوای تکون بخور.

امروز که رفتیم سونو میام میگم چه شکلی بودی زندگی من. پس تا بعد که بیام و بهت خبرشو بدمماچ

گل پسرم رفتیم دیدیمت. من و بابایی با هم رفتیم. خیلی منتظر شدیم تا صورت ماهتو ببینیم. 4 ساعت تو مطب نشستیم. اما بالاخره رفتیم تو. خوشگل مامان 400 گزم وزن داشتی و تو 20 هفته و نیم بودی. دلمون واست تنگه عزیزم. زودتر بیا بغلمون. شکل بابا بودی گلم. گردالو بودی. صورت گردی داشتی. بابا جونت کل سونوگرافی رو از روی مانیتور خانم دکتر فیلمبرداری کرد و اومدیم خونه برا مامانی و عمع ها گذاشتیم. همه ذوق کردن. فرداش هم برا مامان اکرم و خاله نسترن و دایی مهدی گذاشتیم. کلی کیف کردن. قلبت تند تند میزد پسر نازم. معدت هم خالی بود ای شکمو. مامان هر چقدر میخوره شما ماشا... باز گشنه ای. بخور نوش جونت.

کاشکی به خوابمون بیای بگی اسمتو چی بزاریم. سینا یا پارسا؟

هر دو تا اسم رو بابا پیشنهاد داده اما من پارسا رو بیشتر دوست دارم. سینا رو هم دوست دارما. اما پارسا با معنی ته عزیز دلم.

مواظب خودت باش و حسابی به خودت برس.

راستی تا هفته دیگه میریم خونه جدید اتاق خوشگلت رو میبینی.

بوووووووووووسسس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نی نی گلم می باشد